میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل
میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل

آموزش بهبود بخشیدن به سرعت مروگر فایرفاکس

pic_1

در یک روند کلی فایرفکس در حال افزایش مداوم سرعت این مرورگر است، اما برای یک سری هنوز به اندازه‌ی کافی پرسرعت نیست. با تغییر یک سری تنظیمان می‌توانید سرعت بیشتری به مرورگر خود ببخشید. پس بهتر است به این دستورالعمل‌‌ها توجه کنید.

 

  

خرید محصول کولر بادی سل می :

در تابستان از سرما یخ بزنید با کولر بادی سل می

158,000
138,000 تومان



طراحی اروپــــــــا
تکنولوژی سال 2014
فوق العاده زیبا و شیک !!
خانه ای با کلاس داشته باشید !
کیفیت فوق العاده بالا 
ضمانتامه یک ساله

تخفیف ویژه 3 روزه !! به جای 158 هزار تومان 138 هزار تومان بخرید !!

دوره پنکه های قدیمی و بی کلاس با سرو صدای زیاد و خطرناک به سر آمده محصولی که هم اکنون مشاهده میکنید جدید ترین تگنولوژی سال 2014 و طراحی اروپا میباشد 
شرکت سازنده ثابت کرده این دستگاه قدرتی 5 برابر پنکه و دارای سیستم خنک کننده میباشد 
مصرف کم دستگاه به همراه کیفیت فوق العاده بالا و گرید A+ قطعات باعث میشود این محصول سال های سال برای شما کار کند و شرکت وارد کننده یک سال گارانتی بدون قید شرط برای محصول داشته باشد
دیگر نیاز به نگرانی نیست این دستگاه جدید بر خلاف پنکه های سنتی که کاملاً خطرناک و پر سر و صدا بی کارا آمد بود دارای نمره 20 از 20 بابت امنیت بوده و هیچگونه خطری ندارند زیرا پره ندارند !
کافیست این دستگاه بی نظیر را سفارش داده درب منطل تحویل بگیرید سپس مبلغ را به مامور پست بپردازید و از آن پس باعث شگفتی مهمانان خانه خود شوید !!


زیبایی را به خانه خود بیاورید
کم مصرف ترین کولر دنیا با طراحی فوق العاده جذاب !!
بی خطر برای کودکان دلبند شما !
بی صــــــــــــــــدا


چرخش 180 درجه 
تنظیم به طرف بالا و پایین
مصرف فقط 40 وات
به همراه ریموت کنترل فول آپشن
در طرح ها و رنگ های مختلف

ارتفاع 60 سانت پهنا 40 سانت وزن 2 کیلو گرم
تخفیف ویژه 3 روزه !! به جای 158 هزار تومان 138 هزار تومان بخرید !!



طرح قلب و دایره
تخفیف ویژه 3 روزه !! به جای 158 هزار تومان 138 هزار تومان بخرید !!



برای خنک شدن در این تابستان گرم چه می کنید؟ کولر آبی؟ گازی یا پنکه؟

 این کولر بادی به نام Dyson Fann بدون داشتن پره و با استفاده از تکنولوژی جدید هوا را به درون میکشد .سپس به جلو میوزد … بی خطر، شیک و زیبا. 
این اختراع جدید در حقیقت نسل آینده پنکه است که بدون پره کار می‌کند. 
این کولر بادی بدون پره بسیار ایمن بوده، به راحتی تمیز می‌شود و 15 برابر کارآمدتر از پنکه های کنونی است. مهندسان دیسون پس از چهار سال مطالعه موفق شدند فناوری کاملا نوآورانه و جدید این پنکه را توسعه دهند



کولر بادی با بکارگیری تکنولوژی تقویت جریان هوا، بصورت کاملاً متفاوت نسبت به پنکه های متداول عمل می نمایند. بطوریکه این نوع از پنکه هوا را به داخل مکیده و با بکارگیری اصول فیزیکی تقویت جریان باد، آن را تا ۱۳ برابر تقویت کرده و بطور کاملاً یکنواخت به سمت جلو هدایت می نماید. عدم بکارگیری پره در پنکه های آی فن آنها را به بی خطرترین نوع پنکه تبدیل کرده است. همچنان که باعث سهولت در نگهداری و نیز نظافت انواع آن شده است. از دیگر مزایای طبی آن می توان به تولید جریان باد مشابهبا طبیعت اشاره کرد، بطوریکه قرارگیری مداوم در معرض باد پنکه های بدون پره باعث هیچگونه خستگی، کوفتگی و درد عضلانی نمی شود

خرید اینترنتی پستی کولر بادی پنکه بدون پره


کولر بادی ضمن برخورداری از قدرت وزش بالا کاملاً بی خطر بوده و عدم بکارگیری پره در ساختار آن باعث شده ایراد عمومی پنکه های معمولی در ایجاد عارضه “بدن درد” در آنها کاملاً مرتفع گردد. مصرف برق بسیار پایین در کنار زیبایی چشم نواز آن و همچنین امکان تنظیم افقی و عمودی وزش باد از دیگر مزایای آنهاست. تنظیم شدت باد، کنترل گردش به طرفین و نیز امکان خاموش و روشن کردن از راه دور به همراه تنوع مدل و سایز، کولر بادی را مناسب جهت استفاده در محیط منزل و محل کار کرده است.

خرید محصول کولر بادی سل می :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

158,000
138,000 تومان

اگر کاربر ویندوز هستید، اولین کاری که می‌کنید دانلود Firefox Booster و اجرای آن است. این اپلیکیشن برای تمام نسخه‌های فایرفاکس کارساز است و در کل به صورت خودکار عمل می‌کند مگر زمانی که از شما بپرسد چه نوع اتصالی دارید (کم سرعت، معمولی، پرسرعت). موضوع سرعت مهم است، چرا که اپلیکیشن بر اساس سرعت شما تغییراتی را در تنظمیات مرورگر انجام می‌‌‌دهد.

این اپلیکیشن تغییراتی را در بیشترین مقدار کانکشن‌هایی که فایرفاکس می‌تواند در موقع اتصال به یک وب سایت برقرار کند، ایجاد می‌کند. اگر اتصال شما پرسرعت است،  فایرفاکس از کانکشن‌های بیشتر استفاده می‌کند تا بتوانید محتوای بیشتری را به صورت همزمان دانلود کنید. اگر اتصال شما سرعتش کم است، احتیاج دارید که از کانکشن‌های کمتری استفاده کنید، در غیر این صورت خطوط لوله (pipelines) مسیر یکدیگر را تنگ‌تر می‌کنند و در نتیجه سرعت را پایین می‌آورند. قرار بر این است که تنظیمات دیفالت فایرفاکس برای همه نوع اتصال مناسب باشند، اما ایده‌آل‌ترین نوع آن برای اتصال معمولی است.

فایرفاکس بوستر یک سری تنظیمات جدید را اضافه کرده که هدفش بالا بردن عملکرد فایرفاکس است؛ مثل غیر فعال کردن متن‌های چشمک زن، بهینه سازی استفاده از حافظه و نشان دادن پیام‌های خطا در قالب یک صفحه‌ی وب.


ترفندهای بیشتر

اگر کاربر ویندوز نیستید، می‌توانید همین ترفند شبکه را با استفاده از افزونه‌یTweak Network انجام دهید که می‌بایست بر روی هر پلت فرمی عملی باشد.

برای استفاده از سایر ترفندها لازم است که در آدرس بار about:config را تایپ کنید و هشداری که در صفحه‌ی بعد آن ظاهر می‌شود را accept کنید. پس از آن لیستی طولانی از متغیرهایی را می‌بینید که تعیین کننده‌ی رفتار فایرفاکس هستند. ما احتیاج داریم که فقط تعداد کمی از آن‌ها را تغییر دهیم.

۱.browser.sessionhistory.max_entries  را در باکس فیلتر تایپ کنید و بر روی نتیجه دوبار کلیک کنید و آن را به ۱۰ تغییر دهید. این مورد بیشترین مقداری که فایرفاکس  URLها را در آرشیو خود ذخیره می‌کند را کاهش می‌دهد، که خود استفاده از دیسک را به حداقل می‌رساند و این یعنی تعداد دفعات کمتری فایرفاکس به دیسک که کندترین قسمت کامپیوتر است، مراجعه می‌کند.

۲. در فضای سفید خالی پایین only entry  کلیک راست کنید. در قسمت نام nglayout.initialpaint.delay را تایپ کنید و در قسمت مقدار (value) 0 را وارد کنید. این کار سرعت لود شدن صفحه‌ها را بالا می‌برد، به این صورت که به فایرفاکس می‌گوید برای قسمت‌هایی از صفحه که که لود شدن آن طول می‌کشد، منتظر نباشد.

۳. در قسمت فیلتر باکس browser.cache.memory.enable را تایپ کنید و سپس دوبار کلیک کنید تا ذخیره شود. این کار به فایرفاکس اجازه می‌دهد تا بعضی از کش‌ها (cache) را در حافظه‌اش ذخیره کند تا صفحه‌ها سریع‌تر لود شود. کش‌ها مجموعه‌ای از محتوای وب و صفحات وب هستند که کاربر با یک بار مراجعه به آن، در دیسک کامپیوتر ذخیره می‌شوند. با این کار حداقل یک سری از این کش‌ها در حافظه ذخیره می‌شود تا سرعت لود شدن صفحه‌ها بیشتر شود.

۴. در فضای خالی پایین only entry کلیک راست کنید و Integer entry جدید را انتخاب کنید. برای اسم  browser.cache.memory.capacity را تایپ کنید. برای مقدار (value) اگر RAM ۱۲۸ مگا بایتی دارید، ۲۰۴۸ را وارد کنید. اگر RAM شما ۲۵۶ مگابایتی است ۴۰۹۶ را تایپ کنید. اگر RAM شما ۵۱۲ مگابایتی است ۸۱۹۲ را تایپ کنید و برای RAM ۱گیگابایتی ۱۲۲۸۸ را تایپ کنید. این اعداد مقدار حافظه‌ای است که فایرفاکس برای کش می‌تواند استفاده کند.

۵. در قسمت فیلتر باکس  browser.cache.disk.capacity را تایپ کنید، بر روی نتیجه دوبار کلیک کنید و آن را به ۴۰۹۶ تغییر دهید. این یعنی فضای دیسک کمتری برای کش استفاده می‌شود، که استفاده از دیسک را کمتر می‌کند و در صورتی که از هارد درایو قدیمی استفاده می‌کنید، عملکرد را بالا می‌برد.

۶. بر روی فضای سفید پایین only entry کلیک راست کنید و Boolean entry جدید انتخاب کنید. در قسمت اسم config.trim_on_minimize را تایپ کنید. این کار فایرفاکس را مجبور می‌کند که با پیرایش کردن موارد غیرضروری و لازم، حافظه‌ی خود را مرتب کند.

۷. اختیاری:اگر می‌خواهید فایرفاکس فقط با کلیک شما بر روی لینک‌ها آن‌ها را باز کند، باید prefetching را غیر فعال کنید. در قسمت فیلتر باکس network.prefetch-next را تایپ کنید، دوبار کلیک کنید تا آن را به صورت False ذخیره کنید. البته درباره‌ی اینکه با انجام این کار عملکرد برنامه بالا می‌رود یا نه، بحث است ولی مطمئنا موجب صرفه جویی شما در استفاده از دیتا خواهد شد. این کار برای کسانی که به صورت مدارم از اسمارت فون‌ها برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند، مهم است.


چگونه به حالت اولیه باز گردیم

برگشت به دستورالعمل‌های اولیه ساده است. اگر در دستورالعمل‌های بالا گفته بودیم چیزی را ایجاد کنید، حالا پاک کنید. اگر گفته بودیم مقدار چیزی را تغییر دهید، آن قسمت را پیدا کنید، کلیک راست کتید و Reset را انتخاب کنید. با این کار فایرفاکس شما به حالت دیفالت برمی‌گردد.


نتیجه

خوشبختانه این ترفندها مقداری از عملکرد فایرفاکس را بهبود می‌بخشد. اگر بعد از انجام این کارها تفاوتی را احساس نکردید ممکن است فایرفکس‌تان در بالاترین حد سرعتش باشد و یا سرعت اینترنت شما کم است.

خرید محصول تل مو HOT BUNS جادویی :

با HOT BUNS میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید !

18,000تومان

تل مو HOT BUNS

با HOT BUNS میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید !

اگر همیشه دوست داشتید موهای شما مثل هنرپیشه های

 هالیوود به نظر برسد این محصول را تهیه نمایید

آیا از موهای بی حالت خود خسته شده اید؟

موهای خود را به 30 حالت مختلف و جدید مدل دهید

یک پدیده فوق العاده جذاب در صنعت آرایش

همه از مدل مو های شماشگفت زده خواهند شد

آیا می دانید بیش از 50 درصد زیبایی شمابه  مدل موهایتان بستگی دارد

 با این تل موی HOT BUNS جدید به یک سوپر مدل تبدیل خواهید شد.

در دو سایز بزرگ و کوچیک


محصولی ویژه برای آرایشگرها

و دختر خانوم هایی جوانی که می خواهند همیشه شیک باشند

با این محصول فوق العاده فقط در چند دقیقه موهایتان را ارایش کنید

بدون نیاز به هزینه های اضافی ،بدون نیاز به ابزار ارایشگری

به راحتی با کمترین هزینه و در منزل موهایتان را بیارایید!

 با تل موی HOT BUNS می توانید ده ها مدل مو

را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید

در دو سایز بزرگ و کوچیک

   

 دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید چون HOT BUNS کامب تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا میکند.
با HOT BUNS میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید, چون این تل مو اثتثنایی دارای انعطاف پذیری فوق العاده متناسب با سلیقه شماست .


 این محصول که به تازگی روانه بازار شده است توجه خیلی از خانوم ها را جلب خود کرده است.کارایی راحت و آسان از نکات مثبت این محصول می باشد که شما را قادر می سازد تا در عرض چند دقیقه موهای خودتان را به حالتی بسیار زیبا تزئین کنید .تل موی هات بانز کار خانم های امروزی را بسیار راحت و آسان کرده است به نحوی که هر خانمی می تواند در منزل خود به تزئین و مدل دهی به موهای خود بپردازد . تل جادویی هات بانز HOT BUNS همان چیزی است که خانم ها می خواهند و برای زیبایی خود بدان نیاز دارند. با تل موی هات بانز HOT BUNS میتوانید ده ها مدل مو را در کوتاه ترین مدت بر روی مو های خود درست کنید. دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن موهایتان ندارید چون HOT BUNS  تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا میکند.

 

بدون نیاز به پرداخت هزینه های بسیار و مراجعه به آرایشگاه

با کمترین و ارزانترین وسیله های در دسترس

موهای خود را مثل هنرپیشه های محبوب حالت دهید

 مدل موی جدید و جذاب شما را زیباتر از همیشه خواهد کرد.

تل جادویی هات بانز HOT BUNS در دو سایز بزرگ و کوچک  عرضه شده و طرز استفاده به صورت عکس روی جعبه اموزش داده شده است. کاربرد بسیار آسان این محصول باعث شده در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن شما میتوانید مدل های دلخواه خود را روی موهایتان درست کنید.

                

 

 

آنچه خانم ها میخواهند....

آنچه خانم ها برای زیبایی نیاز دارد

 
با  HOT BUNS میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید !
 


http://emkala.com/images/uploads/236_9304191404953556.jpg


 


تل جادویی 

با 
HOT BUNS میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید !

 


دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید چون HOT BUNS کامب تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا میکند.
با HOT BUNS میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید, چون این شانه های اثتثنایی دارای انعطاف پذیری فوق العاده متناسب با سلیقه شماست .


http://emkala.com/images/uploads/236_9304191404954667.jpg

حتما همه ی شما تبلیغ این تل رو دیدید ! 
استفاده آسان با نتیجه باورنکردنی

واقعا" با این تل جادویی مدل مو های جالبی درست می کنند !

 

http://emkala.com/images/uploads/236_9304191404954027.jpg

 


http://emkala.com/images/uploads/236_9304191404949845.jpg


شما میتوانید مدل های دلخواه خود را نیز استفاده کنید

برای استفاده از HOT BUNS محدودیتی ندارید

http://emkala.com/images/uploads/236_9304191404953923.jpg


در دو سایز بزرگ وکوچیک

http://emkala.com/images/uploads/236_9304191404955778.jpg


در دو سایز بزرگ و کوچیک 

طرز استفاده به صورت عکس روی جعبه اموزش داده شده 

تحویل در سراسر ایران پرداخت وجه بعد از تحویل

خرید محصول تل مو HOT BUNS جادویی :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

18,000تومان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد