میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل
میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار چت و مکالمه صوتی و تصویری رایگان وایبر viber v3.1.1 برای ویندوز و v4.0.3 برای مک

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار چت و مکالمه صوتی و تصویری رایگان وایبر viber v3.1.1 برای ویندوز و v4.0.3  برای مک


viber برای ویندوز امکان ارسال پیام و برقراری تماس رایگان را در اختیار همه کاربرانش قرار می دهد و البته دیگر مهم نیست که پشت لپ تاب هستید یا گوشی دستتون باشه چون وایبر برای تمامی سیستم عامل ها نسخه وارد بازار عرضه کرده است.


این نسخه آزمایشی می باشد . امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلود کرد.

دانلود در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20 – آیفون و آیپد

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.


chrome مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20   آیفون و آیپد

 

password مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20   آیفون و آیپد لینک دانلود – 17 مگابایت | لینک کمکی

 

دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار – Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness WebRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

panda persian دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار   Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012

 

panda persian دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار   Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – سریال کارتونی پاندای کونگ فو کار

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۵۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

 

 caution دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار   Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی لبه آینه - Mirror’s Edge PC Game

« نسخه سالم و معتبر PROPHET »


در این پست از سایت اف دی ال بازی زیبای لبه آینه با نام لاتین Mirror’s Edge را برای شما در نظر گرفتیم که توسط Electronic Arts ساخته شده و شرکت DICE آنرا برای سیستم های PC منتشر کرده است. سبک بازی اول شخص اکشن است و بازی در ارتفاعات انجام میوشد. بازی در شهر gleaming  انجام میشود که یک شهر تخیلی است و تمامی عوامل تحت کنترل سیاستمداران است و آن ها آزادی زیادی ندارند. فرقه های مختلفی در شهر به وجود آمده و شما در نقش دختری ظاهر میشوید که عضوی از گروه شورشیان است. بازی دارای موتور گرافیکی قدرتمندی است که افکت های بسیاری توسط سازنده برای آن طراحی گردیده است, شخصیت اول بازی بیشتر از فنون شرقی استفاده میکند, البته سلاح ها و عوامل دیگری در بازی وجود دارند که میتوانید از آن ها بهره ببرید. شما میتوانید بازی زیبای Mirror’s Edge را از میهن دانلود،رایگان دانلود کنید.


دانلود بازی لبه آینه - Mirror’s Edge PC Game


 دانلود بازی لبه آینه - Mirror’s Edge PC Game

دانلود در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ ورزشی پارکور The World’s Best Parkour and Freerunning 2012

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

The World%27s Best Parkour and Freerunning 2012 دانلود کلیپ ورزشی پارکور The Worlds Best Parkour and Freerunning 2012

 

نام کلیپ : The World's Best Parkour and Freerunning 2012

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۵ دقیقه

حجم: ۱۰۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : پارکور (به فرانسوی: Parkour) یا هنر جابجایی (به فرانسوی: L'art du déplacement) یا شهرنوردی یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. «کارایی» یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند. در این کلیپ مجموعه ای از حرکات زیبا و جذاب پارکور در سال ۲۰۱۲ را میبینیم …

 

 

password دانلود کلیپ ورزشی پارکور The Worlds Best Parkour and Freerunning 2012 رمز فایل : www.downloadha.com

download دانلود کلیپ ورزشی پارکور The Worlds Best Parkour and Freerunning 2012 دانلود :     Firedrive        Direct Link