میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل
میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل

دانلود نرم افزار طراحی محیط های خارجی و محوطه های ساختمانی Idea Spectrum Realtime Landscaping Architect 2.06

دانلود نرم افزار طراحی محیط های خارجی و محوطه های ساختمانی Idea Spectrum Realtime Landscaping Architect 2.06


Realtime_Landscaping_Architect_2.06_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه نرم افزارهای طراحی و مهندسی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار اند. در واقع اینگونه نرم افزارها در یک محیط مجازی ابزارهایی را که افراد در دنیای واقعی برای انجام کارهای خود به آنها نیاز دارند را در اختیارشان قرار می دهند تا با ابزارهای شبیه سازی شده خیلی راحتتر و سریعتر کارهای خود را انجام دهند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان اماده کرده ایم که در زمینه طراحی خارجی ساختمان یک ابزار قدرتمند برای طراحان به شمار میرود. نرم افزارRealtime Landscaping Architect محصول شرکت قدرتمند Idea Spectrum بوده که یک ابزار بسیار قدرتمند به منظور طراحی محیط خارجی و محوطه های ساختمانی برای طراحان و مهندسان نقشه کشی ساختمان می باشد. دانشجویان و مهندسان رشته عمران که نمای ساختمان خود را با استفاده از نرم افزار اتوکد طراحی کرده اند می توانند با کمک این نرم افزار می توانند به طراحی خارج ساختمان خود بپردازند و یک مدل شبیه سازی شده بسیار زیبا از نقشه خود طراحی نمایند. در این نرم افزار شما به بیش 12000 اشیا کوچک و بزرگ که در بیرون از ساختمان قرار می گیرند مانند درختان ، گلها ، شیر آب و ... دسترسی خواهید داشت که این اشیا آماده در طراحی محیط خارجی ساختمان به شما کمک بسیار زیادی می کنند. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید تمام وسایل خارج از ساختمان و قسمت های مختلف آن مانند پارکینگ ، حیات منازل ، استخر ، فضای سبز و ... را طراحی کنید و از آنها یک مدل شبیه سازی شده بسازید. همچنین در این نرم افزار انواع ابزارهای ساخت مدل های دو و سه بعدی قرار گرفته که با کمک آنها خیلی دقیق تر قادر خواهید بود تا محوطه خارجی ساختمان را طراحی کنید. یکی دیگر از قابلیت بسیار خوب این نرم افزار امکان ذخیره سازی نقشه بر روی سایز های مختلف کاغذ مانند A0-A4 و نیز امکان ذخیره سازی در سایزهای دلخواه می باشد. علاوه بر این تعدادی مدل به صورت آماده در داخل برنامه ذخیره شده است که با اجرای آنها و ویرایش قسمت های دلخواه آن می توانید یک طرح جدید از خود خلق نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


 

ادامه مطلب ...

دانلود سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی با صدای احسان خواجه امیری

دومین همایش همبستگی ملی در حمایت از تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل در حالی  امشب در سالن اجلاس سران از ساعت 20:30 برگزار شد که از موسیقی جام جهانی توسط هنرمند ارزنده کشورمان، احسان خواجه امیری رونمایی شد.

ترانه «دروازه‌های پرواز»  با صدای احسان خواجه امیری و با همکاری بهروز صفاریان، روزبه بمانی و حسامی آماده شده است. 

فروش ویژه لیوان هم زن شگفت انگیز


فروش ویژه لیوان هم زن شگفت انگیز


لذت یک نوشیدنی داغ و یا سرد، با لیوان هم زن شگفت انگیز! دارای یک موتور قدرتمند برای هم زدن نوشیدنی درون لیوان. جدیدترین و آخرین تکنولوژی در ساخت لیوان که باعث تعجب و شگفتی هر شخصی می شود ...
این لیوان با داشتن یک موتور قوی در کف و تغذیه از دو باتری کوچک (نیم قلمی) و استفاده از یک پروانه ضد حرارت در داخل لیوان هر مایعی را با قدرت کامل مخلوط می کند. فقط کافیست شما دکمه ی زرد رنگ طراحی شده روی دسته ی لیوان را فشار دهید تا شاهد قدرت این محصول باشید. بدنه ی این لیوان از سه لایه ی پلاستیک، عایق، و آلمینیوم مقاوم بیرونی تشکیل شده که باعث حفظ طولانی سرما و گرما می شود. در طراحی این محصول از یک در پوش پلاستیکی و واشر محافظ استفاده شده که مانع خروج مایعات در هنگام مخلوط کردن می شود همچنین بر روی این در پوش دریچه ای قرار دارد که بدون باز کردن درب لیوان می توانید مایعات را به ظروف دیگر منتقل کنید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 28000 تومان

دانلود سورس سایت تبلیغات و نیازمندیها

درآمد زا بودن سایت ایستگاه بر تمام آگاهان عرصه نت پوشیده نیست، شاید شما بارها تصمیم به راه اندازی سایت مدیریت آگهی گرفته باشید و به دنبال نرم افزار مناسب برای این منظور بوده اید. پس ادامه مطالب را دنبال کنید:


پیشرفت این سایت بیانگر توانایی نرم افزار فوق العاده آن در جذب بازدید بخصوص ایندکس فوق العاده این سایت در موتورهای جستجوگر همچون گوگل و غیره میباشد بارها مطالب مختلفی را در گوگل جستجو کرده اید و دقت کرده باشید حتما نامی از سایت ایستگاه در صفحه اول این جستجو مشاهده کرده اید چرا با وجود سایت های مشابه ایستگاه این سایت اینطور پیشرفت کرده و درآمدهای میلیونی در ماه کسب میکند؟

 


امکانات سایت ساز مدیریت آگهی :


 

قابلیت تعیین انواع دسته بندی ها

مدیریت کاربران

مدیریت آگهی ها

مدیریت پرداخت های مالی

مدیریت گروه بندی های گوناگون

مدیریت پیام ها

تعریف گروه نیازمندیها و آگهی ها و تبلیغات

تعریف دسته های فرعی نیازمندیها و آگهی ها و تبلیغات

قابلیت تعریف بینهایت مدیر با سطح دسترسی های مختلف

مشاهده آگهی های رسیده و بررسی محتوا و تایید و رد آگهی، با قابلیت ارسال ایمیل اتوماتیک به آگهی دهنده مبنی بر تایید یا رد

مشاهده جستجوهای انجام شده در سایت

امکان افزودن کلمات کلیدی و ایجاد ارتباط بین دسته های نیازمندی و آگهی ها

قابلیت تایید و رد فیش های بانکی و افزایش موجودی حساب مشتری

قابلیت تعریف و اضافه کردن حساب های بانکی

مشاهده تراکنش های پرداخت آنلاین (بانک سامان - پارسیان)

امکان افزودن یا کاهش اعتبار مشتری جهت مشتریان خاص

سیستم مدیریت تبلیغات بنر در قسمت بالا، پایین و چپ و راست سایت

سیستم مدیریت محتوا ( صفحات ثابت)

امکان ارسال ایمیل به تمام اعضا سایت ( جهت تبلیغات و یا پیام ویژه )

و ده ها امکان بی نظیر دیگر ...


با این سورس پرتال مدیریت آگهی شما براحتی می توانید سیستمی به مراتب پیشرفته تر از ایستگاه داشته باشید و شغلی آسان و پردآمد در اینترنت ایجاد نمایید، (داری 8 قالب حرفه ای از جمله قالب ایستگاه) پنل مدیریتی فارسی این سیستم بسیار ساده و روان می باشد و نیاز به هیچ نوع دانش فنی قبلی ندارد .



هم اکنون می توانید سورس اصلی این سایت را با قیمت استثنایی تهیه کنید.

توجه:بلافاصله پس از پرداخت وارد صفحه دانلود خواهید شد.در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 09365619856 تماس حاصل فرمایید.

جهت دانلود روی گزینه پرداخت کلیک کنید!


دانلود مرورگر ساده و قدرتمند اسلیم 7 - SlimBrowser 7.00 Build 094

مرورگرها انواع مختلفی دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ گزینه هایی مانند فایرفاکس ، کروم ، اینترنت اکسپلورر و ... همیشه هواداران زیادی دارند اما مرورگرهایی هم هستند که اصلا شاید نامشان هم برده نشده باشد اما قابلیت های متعددی دارند که گاهی بعضی از کاربران را به سمت خوب جذاب می کنند. Slim Browser 7.00 Build 094 یک برنامه ساده و قدرتمند در زمینه وبگردی با قابلیت های فراوان و سربع بارگذاری سریع می باشد. شما با استفاده از این مرورگر قدرتمند می توانید تمامی صفحات مورد علاقه خودتان را در سریعترین زمان ممکن باز کنید. زیرا این برنامه قدرت بسیار بالایی در زمینه بارگذاری صفحات دارد. این برنامه کارامد دارای ظاهر بسیار زیبا و منوهای آسان می باشد و رابطه ی خوب و مستقیم با دیگر مرورگرها دارد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید. شما عزیزان می تاونید آخرین ویرایش این نرم افزار را از دانلود رایگان دریافت و از مرور صفحات وب با سرعت بالا لذت ببرید .

دانلود مرورگر ساده و قدرتمند اسلیم 7 - SlimBrowser 7.00 Build 094


دانلود در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...