میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل
میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل

دانلود بازی ندای وظیفه Call of Duty Ghosts PC Game

سرانجام پس مدت ها انتظار و اخبارها در مورد سری جدید بازی فوق العاده مهیج ندای وظیفه ارواح با نام لاتین Call of Duty Ghosts کمپانی موفق و قدرتمند Activision آنرا به بیرون عرضه کرد, ساخت و طراحی این بازی همانند همیشه توسط Activision بوده و دو شرکت Infinity Ward, Neversoft Entertainment برنامه توسعه پذیری آنرا برای  سیستم های PC را بدست گرفتند. دیگر تمامی گیمرها نام زیبای بازی Call of Duty را میشناسند و دست کم آنرا یکباری بازی کردند, میتوانیم دلیل موفقیت های این بازی اول شخص شوتر را گرافیک و گیم پلی خارق العاده و روند داستان محوری زیبای آن باشد. کمپانی اکتیویشن اینبار سعی کرده ایده خود بر روی بازی Call of Duty Ghosts را تغییر دهید و روند داستانی آنرا به کل تغییر دهید, جایی که زمان بازی به ۲۰۲۳ کشور آمریکا پای میگذارد, اما اینبار همه چی برخلاف میل است یعنی آمریکا قدرت قبلی خود را ندارد و آمریکای جنوبی سعی بر ضربه زدن بیشتر به آمریکا دارد تا تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. کارکترهای اصلی بازی دو برادر هستند که حاضرن در بدترین شرایط جنگی جان خود را فدای دیگری کنند, این حرکت از سوی Activision روند بازی را در مقایسه با سری های قبلی کال آف دیوتی تغییر داده و از حالت انتقام به فداکاری تبدیل کرده است, در واقع سازنده سعی کرده چالش و صحنه های زیباتری را با این حرکت برای گیمر رقم بزند و با جرات میتوانیم بگوییم سازنده در این زمینه بسیار موفق بوده است. گرافیک بازی در مقایسه با سری های قبل حرفه ای تر شده و نام این موتور قدرتمند IW Engine Next Gen نام دارد, فریم ها و سیستم نورپردازی جزء عواملی بودند که Activision بر روی آن ها تمرکز خاصی داشته است. بازی‌های شوتر می‌بایست از Frame Rate بالایی برخوردار باشند و افت فریم می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری برای یک بازی با این سبک و سیاق داشته باشد. بنابراین قرار است این بازی روی ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شود که می‌تواند انتظارات طرفداران سبک FPS را برآورده کند. گیم پلی بازی فوق العاده ساخته شده و همانند سری هیا قبل سبک اول شخص شوتر در این بازی بیداد میکند! اما بازی کردن در حالت ماموریتی و مراحل در بازی مغدور نیست و گیمر باید در بازی آیتم هایی را جمع آوری و به دستاوردهایی برسد تا مراحل برای او بازگشایی شوند. بدون شک Call of Duty Ghosts یک بازی فوق العاده است که در یک پست قابل تعریف نیست شما میتوانید این بازی زیبا را برای سیستم های PC بصورت مستقیم از دانلود رایگان دریافت کنید.

دانلود بازی ندای وظیفه: ارواح - Call of Duty Ghosts PC Game

  

ادامه مطلب ...

دانلود بازی تقابل نور و سایه Contrast برای کامپیوتر

Contrast دانلود بازی تقابل نور و سایه Contrast برای PC

Contrast - Black Box Version

Contrast یک بازی فکری و پلتفروم بوده که در 15 نوامبر 2013 توسط استودیو Compulsion Games ساخته شده و کمپانی Focus Home Interactive انتشار آن برای کامپیوتر را بر عهده گرفت. وب سایت معروف ESRB این بازی را برای رده سنی 18 سال به بالا توصیه کرده است. داستان بازی Contrast در مورد دختری است که باید در این جهان با رازهایی عجیب روبرو شود و بتواند آن ها را به خوبی حل کند. البته در طول بازی با دو شخصیت به نام های دون و دیدی روبرو هستید که آشنایی آن ها در یک ایستگاه قطار و بسیار اتفاقی رخ می دهد . اتفاق جالبی که در این لحظه می افتد آن است که با ظاهر شدن فلشی بازی می خواهد شما را به گذشته دیدی ببرد.

کاربران در بازی Contrast در نقش کارآگاه دون که بسیار ماهر و سرشناس است ظاهر می شوند و باید به گذشته دیدی بر گشته و با هوش و فکر بالای خود مانع از افتادن این اتفاق ها برای دیدی شده و باعث شوند تا او یک زندگی پر از شادی داشته باشید.  بدون شک بهترین و جدیدترین امکانی که در این سبک اضافه شده همین کنترل سایه ها است که به گیمر اجازه می دهد تا تبدیل به سایه خود شده و به راحتی از اجسام دیگر عبور کند که باید توجه کنید که در حالت عادی فقط می توانید از مسیرهای مشخص و معمول عبور کنید. اما در صورت استفاده از قدرت سایه می توان به سایه های دیگر نیز پیوست. بازی Contrast توانسته از وب سایت بزرگ و معروف IGN امتیاز 7.5 از 10 را بگیرد که برای این بازی و این سبک یک امتیاز بسیار خوب به حساب می آید.

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود جدیدترین نسخه وایبر Viber-v4-0-0-1707

دانلودجدیدترین نسخه وایبر Viber v4.0.0.1707 مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل برای اندروید و سیمبین و  ios و ویندوزفون و جاوا و bada

این روزا شاید خیلی مطلب درباره مکالمه و ارسال sms رایگان شنیده باشید. خوب این مطالب چی میگن؟ مگه میشه رایگان ؟

آره میشه، اما از طریق اینترنت و به همراه نرم افزار.

خوب چطور؟ شما ابتدا باید نرم افزار زیر  را دانلود و نصب کنید.

خوب حالا می تونید با هرکدوم از افرادی که همین نرم افزار رو رو گوشی شون نصب کردن رایگان مکالمه صوتی، ارسال و دریافت عکس و پیامک داشته باشید. البته این رو هم بگم، برای مکالمه صوتی باید حداقل سرعت 18kb/s داشته باشید.

حتی با این نرم افزار می تونید جای دقیق فرد مقابلتون رو روی نقشه ببینید

مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3 

دانلود در ادامه مطلب 

ادامه مطلب ...

عکس های رمانتیک و احساسی

 

there is beauty everywhere 11 150x150 عکس های رمانتیک و احساسیthere is beauty everywhere 51 150x150 عکس های رمانتیک و احساسیthere is beauty everywhere 45 150x150 عکس های رمانتیک و احساسی 

جهت مشاهده به ادامه مطلب بروید 

ادامه مطلب ...