میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل
میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل

نرم افزار طراحی دکوراسیون و معماری داخلی - Truncad 3D Generator

دانلود نرم افزار طراحی دکوراسیون و معماری داخلی

Truncad 3D Generator 9

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای طراحی دکوراسیون و همچنین معماری داخلی وجود دارند. که هر کدام از آنها دارای امکانات مخصوص به خود هستند.

 

اما نرم افزار Truncad 3D Generator یک نرم افزار جامع برای طراحی دکوراسیون داخلی است. این نرم افزار با دارا بودن امکانات کامل برای طراحی داخلی به صورت 3 بعدی، محیط تقریبا ساده ای نیز دارد که باعث میشود با کمی تمرین بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

 

قابلیت اصلی این نرم افزار در طراحی مبلمان اداری و خانگی، و همچنین کابینت آشپزخانه میباشد. به این ترتیب طراحان و سازندگان مبلمان و کابینت میتوانند قبل از شروع به ساخت، نمونه طراحی شده را به صورت 3 بعدی برای مشتری نمایش دهند. و یا پرینت آن را با جزئیات کامل در اختیار کارگران فنی قرار دهند تا محصول نهایی دقیقا مطابق با مدل طراحی شده باشد.

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نرم افزار تبدیل وبکم یا دوربین دیجیتال به دوربین مدار بسته امنیت

دانلود نرم افزار تبدیل وبکم یا دوربین دیجیتال به دوربین مدار بسته امنیتی

iSpy 4.8

 

 

 

اگر میخواهید یک دوربین مدار بسته با امکان ضبط فیلم و صدا داشته باشید اما نمیخواهید هزینه زیادی کنید، نرم افزار iSpy این کار را برای شما انجام میدهد.

 

توسط نرم افزار iSpy ، میتوانید از وبکم یا دوربین دیجیتال خود به عنوان یک دوربین مدار بسته استفاده نمایید. این نرم افزار به حرکت و همچنین صدا حساس بوده و به محض اینکه تصویر مقابل آن تغییر کند (مثلا کسی از جلوی آن رد شود) و یا صدایی در محیط ایجاد شود، شروع به ضبط صدا و تصویر میکند.

 

فیلم برداری توسط دوربین دیجیتال یا وبکم، و صدابرداری توسط میکروفن متصل به کامپیوتر انجام میشود. البته بعضی از وبکم ها خودشان دارای میکروفن هم هستند که این نرم افزار میتواند از همان برای ضبط صدا نیز استفاده کند.

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

میلیاردرهای زیر 30 سال جهان

سال‌های سال اغلب هم‌نسل‌های ما عنوان ثروتمندترین فرد جهان را با نام «بیل گیتس» به خاطر می‌آوردند. حالا اما اوضاع کمی تغییر کرده است. هر چند بنیانگذار بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان همچنان به عنوان یکی از اعضای پروپا قرص فهرست ثروتمندترین مردم جهان شناخته می‌شود، اما نسل جدیدی از ثروتمندان در حال رشد است که مهم‌ترین مشخصه‌ آنها سن و سال پایین و کم است.

تازه ترین فهرستی که مجله فوربس از ثروتمندترین جوانان جهان در سال 2013 منتشر کرده است، نام های گوناگونی را از آمریکا تا آسیا در خود جای داده است.


1. داستین موسکویتز

ثروت خالص: 3/8 میلیارد دلار
سن: 28 سال


هم اتاقی پیشین زاکربرگ و یکی از بنیانگذاران فیسبوک حالا دیگر در این شبکه اجتماعی کار نمی کند، اما کماکان از ثروتمندترین افراد در جهان است.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نرم افزار تغییر صدا AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.3

AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 نرم افزاری قوی و جالب جهت تغییر صدا میباشد. شما می توانید با این نرم افزار به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و… بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نرم افزار فرهنگ لغت معین 2.9.3

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری پارسی به پارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به 43000 واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

www.clickkon.com

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...