میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل
میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

میهن دانلود|دانلود رایگان نرم افزار

وبسایت میهن دانلود>>>www.mihandanlod.ir دانلود عکس،دانلود فیلم،دانلود بازی،دانلود نرم افزار موبایل

نرم افزار نمایش عکس برای اندروید - QuickPic 3.4 Android

 

 

 

 

یکی از بیشترین کاربردهای موبایل های امروزی، عکس برداری و مشاهده عکس در آنها است. با توجه به اندازه بزرگ صفحه نمایش در موبایل های جدید، بسیاری از افراد آلبوم های عکس قدیمی را کنار گذاشته و ترجیح میدهند عکس هایشان را در موبایل خود آرشیو و مشاهده کنند. به این ترتیب همیشه و در همه جا به عکس های خود دسترسی خواهید داشت.

 

برای نمایش عکس در موبایل، نیاز به نرم افزار نمایشگر عکس دارید. همه موبایل ها به صورت پیش فرض دارای نرم افزار یا گالری برای نمایش عکس هستند. اما اگر موبایل اندرویدی دارید و میخواهید یک نرم افزار بسیار کاربردی تر برای نمایش عکس در موبایل خود داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

 

نرم افزار QuickPic یک نرم افزار بسیار زیبا با کاربردی آسان برای نمایش عکس در موبایل های اندرویداست. محیط این نرم افزار بسیار ساده و چشم نواز است.

 

نرم افزار QuickPic امکان مرور عکس ها با سرعتی بسیار بالا و در رزولوشن دلخواه را فراهم میکند.

 

این نرم افزار بر روی کلیه موبایل ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب بوده و نسخه جدید آن را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.



 
ادامه مطلب ...

دانلود بهترین نرم افزار بهینه سازی اندروید - Clean Master - Free Optimizer 5.6.0.50601600 Android App

ساده، کامل و امن ، بهترین نرم افزار بهینه سازی اندروید در جهان که بیشترین دانلود و بازخورد را تا کنون داشته است! 
Clean Master برنامه‌ای برای  تمیز کردن فایل های آشغال، به دست آوردن مجدد حافظه ذخیره سازی آزاد، افزایش حافظه، افزایش سرعت، و امنیت دستگاه در برابر  برنامه های مخرب و جلوگیری از آسیب پذیری توسط یوزپلنگ موبایل (که با نام KS Mobile شناخته شده است) میسر میشود. 
بیش از 200 میلیون نفر در سراسر جهان از Clean Master بصورت ناخواسته برای جلوگیری از عفونت های مخرب. پاکسازی و بهبود عملکرد با بهینه سازی حافظه دستگاه ، ذخیره سازی و ارائه امنیت در برابر ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای مخرب استفاده میکنند که همگی از عملکرد آن راضی بودند و این بازتاب باعث دریافت 5 ستاره در گوگل پلی شده است! 
از نکات برجسته Clean Master - Optimization & Antivirus میتوان به کامل بودن برنامه در زمینه پاکسازی موبایل حفظ امنیت کامل اشاره کرد و علاوه بر آن قابلیت پاکسازی کش و فایل های باقی مانده در آن فراهم شده است همچنین رابط کاربری ساده با اثر گذاری فوق العاده سریع از نکات قوت این برنامه است. کسب رتبه اول توسط AV-TEST برای پنجمین بار نشانه قدرت در عملکرد و محوبیت این برنامه اسکن اپلیکیشن های آن تنها در 8 ثانیه 500٪ سریعتر از دیگر برنامه های آنتی ویروس است.

دانلود بهترین نرم افزار بهینه سازی اندروید - Clean Master - Free Optimizer 5.6.0.50601600 Android App

  

ادامه مطلب ...

نرم افزار ویرایش فیلم و رایت DVD تصویری - Nero Video 15


 

 

با شنیدن اسم نرم افزار Nero، حتما شما هم به یاد رایت CD و DVD میفتید. البته حق هم دارید. چون محبوب ترین و قدیمی ترین نرم افزار رایت همین نرم افزار Nero است.

 

نرم افزار Nero در طی 20 سال اخیر تغییرات زیادی کرده است. هرچند این نرم افزار در ابتدا فقط برای رایت CD استفاده میشد، اما به مرور امکانات گسترده ای برای ویرایش صدا، طراحی کاور، ویرایش عکس، ویرایش فیلم، و ... به آن اضافه شد. این گستردگی امکانات چندرسانه ای تا جایی پیش رفت که اسم این نرم افزار از Nero Burning Rom به Nero MediaHome تغییر کرد!

 

با این مقدمه، میخواهیم یکی از نرم افزارهایی که قبلا جزئی از مجموعه Nero بود و بعدا به صورت مستقل ارائه شد را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Nero Video مخصوص مدیریت و ویرایش فیلم در کامپیوتر است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم برای ویرایش فیلم را در خود دارد. ضمن اینکه به دلیل محیط آشنا و ساده، کار کردن با آن نسبت به نرم افزارهای حرفه ای ادیت فیلم راحت تر است.

 

نرم افزار Nero Video امکان رایت فیلم بر روی DVD و ساخت یک DVD تصویری استاندارد را نیز دارد. یعنی یک DVD فیلم که بر روی کلیه دستگاه های پخش دی وی دی قابل نمایش باشد.



 
ادامه مطلب ...

نرم افزار جامع شب های قدر ویژه اندروید


 
شبی بهتر از هزار ماه - نرم افزار جامع شب های قدر

بخش ها :
- اعمال شب قدر
- روایات
- تفسیر سوره قدر
- اشعار
- مقالات
- درباره ما
- و ...
-  منبع: مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه  www.mfpo.ir
 
ادامه مطلب ...